HTML

Láng Zoltán kampányblogja

Lehet Más a Politika Vas megye 01-es számú egyéni választókerületében is! Ajánld fel kopogtató céduládat az LMP-jelöltjének: http://www.lehetmas.hu/176

Csatlakozz Facebook oldalunkhoz!

Friss topikok

Láng Zoltán bemutatkozása

2010.01.31. 13:39 lmpvas

Ötvenéves spanyoltanár vagyok. Több mint húsz éve költöztem Kolozsvárról Vas megyébe, nagyon megszerettem ezt a vidéket, úgy érzem, hozzám nőtt már ez a táj.

Mindig biciklivel járok. A megye számos faluját biciklitúrákon ismertem meg, Szombathelynek pedig kevés olyan utcája van, ahol ne kellett volna valamikor szinte napi rendszerességgel végigmennem.

Szellős, jó levegőjű, kellemes város, de még sokat tehetünk, hogy jobb érzés legyen itt élni. És itt nem csak arra gondolok, hogy tisztává, megközelíthetővé kell tenni a Perint meg a Gyöngyös partját meg a Parkerdőt, hogy korszerű kerékpárutakat kell kialakítani, hanem arra is, hogy a környezetvédelem és az energiatakarékosság valamint a természetes energiaforrások felhasználásának igénye új technológiákat, ezáltal új munkahelyeket teremt. Jó lenne élni ezzel a lehetőséggel.

 

Eddig soha nem kötődtem politikai párthoz. Az LMP-hez azért csatlakoztam, mert rájöttem, hogy ha már ennyire szeretem ezt a kis világot, amelyben élek, tudatosan és következetesen tennem is kell valamit azért,  hogy mások is, lehetőleg mindenki örömét lelje benne.

Környezetünk állapota, és az, ahogy viszonyulunk hozzá, döntően befolyásolja egészségi- és lelkiállapotunkat, az egymáshoz, a közösségünkhöz, az egész társadalomhoz való viszonyunkat. A z LMP politikai szinten éppen azért akar tenni valamit, hogy természeti és lakott környezetünk egyre többet jelentsen számunkra, és érezzük magunkat egyre jobban benne. Ezért kérem, hogy szavazatukkal támogassák az LMP-t!

 

Elérhetőségem:

lang_zoltan@freemail.hu

 

1 komment

Címkék: lehet más a politika lmp láng zoltán

A bejegyzés trackback címe:

https://langzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr821716836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása